فروش شلف دیواری

انواع بسیار متفاوتی دارند؛ اما فروش شلف دیواری تلویزیون و دستگاه های سرگرمی که در اتاق نشیمن قرار می گیرند جزو پرطرفدار ترین مدل ها هستند. امروزه می توان بیان کرد که فروش شلف دیواری تلویزیون با احاطه کمترین فضا، امکان استفاده از انواع دستگاه های پخش، سرگرمی،​ انواع دکور ها و همچنین لوازم روز مره و پر استفاده را فراهم می آورند تا همچون دیگر شلف های دیواری تلویزیون بلوط سبز اسیا، با ساختاری محکم و ساخته شده از ام دی اف بتواند یک محیط نشیمن دلنشین و منظم را فراهم آورد.

فروششلف دیواری تلویزیون از ام دی اف با درجه کیفی خوب ساخته شده است که با بهترین قیمت در انواع تنوع رنگ بندی به سراسر کشور ارسال می شود.


فروش شلف دیواری تلویزیون  انواع بسیار متنوعی از نظر شکل ظاهری ، ابعاد و نوع کارایی دارد تا هر فرد بسته به نوع نیاز ، موقعیت محیط و همچنین سلیقه خود قادر به انتخاب و استفاده باشد . یکی از پرطرفدار ترین نوع شلف های دیواری را می توان شلف دی وی دی عنوان کرد ، دلیل این محبوبیت بسیار ساده است ، چراکه تلویزیون و اطراف آن بسیار بیشتر از قسمت های دیگر منزل در معرض دید قرار دارد . شلف DVD علاوه بر کارایی ، زیبایی خاصی را بر روی دیوار و به خصوص در زیر تلویزیون ایجاد می کند .

 

به کارگیری ایدهای ساده در طراحی و فروش شلف دیواری تلویزیون قرینه برای یک اتاق نشیمن که نه تنها زیبا و جذاب است، بلکه حس و حالی از پاکیزگی را نیز به فضای داخلی اضافه کرده است. می توانید شلف هایی را که به گوشه بیرونی و تیز دیوار ختم می شود، در سوی دیگر دیوار ادامه دهید؛ اینکار ظاهر آرام و مدرن تری به خانه شما می دهد. توصیه می شود که شلف های سنگین یا مدلهای خاص را متخصصان این حرفه نصب کنند.


 

 

شلف و باکس

شلف ها در واقع همان طاقچه های سنگی و گچی هستند که در دکوراسیون خانه های پدربزرگ و مادربرگ خود می دیدیم. ولی به مرور آن طاقچه های سنگی به مرور از دکوراسیون داخلی خانه ها حذف شدند و معمارها دیگر رغبتی به ساخت طاقچه نشان نمی دادند. از همین رو بود که نجارها تصمیم گرفتند تا آن طاقچه های  سنتی و کلاسیک را با چوب شبیه سازی کنند تا هر کس دوست داشت بتواند آن را در دکوراسیون منزل خود نصب کند. یا قفسه های چوبی از چوب ام دی اف ضخیم ساخته می شوند ولی معمولا نسبتا وزن کمی دارند و به راحتی روی دیوار نصب میشوند و بعضی مدل های هم که پایه دار هستند و نیازی به نصب روی دیوار ندارند. اغلب هم رنگ بندی متنوعی دارند و با هر مدل دکوراسیونی ست میشوند و جنس چوبی آنها باعث میشود تا دیوارهای گچی و تک رنگی که در منازل امروزی می بینیم جذاب تر دیده شوند.

 

فروش شلف دیواری تلویزیون

 

مزیت فروش شلف دیواری تلویزیون 

مهمترین مزیت فروش شلف دیواری تلویزیون همین است که هم از جنبه تزیینی به کمک دکوراسیون داخلی می آیند و هم اینکه می توانند نقش موثری بر صرفه جویی در فضای منزل داشته باشند. خیلی از افرادی که امکان خرید بوفه های تزیینی و فانتزی را ندارند یا آنقدر فضا ندارند که بخواهند بوفه ۲ متری در اتاق نشیمن خانه بگذارند ناخواسته به سمت شلف های تزیینی کشیده می شوند.

اگر نتوانستید آن شلف دیواری تلویزیون را که مد نظرتان است را در فروشگاه های شهر محل سکونتتان پیدا کنید آن وقت باید یا خودتان اره به دست شوید یا به سراغ نجار محل بروید و همان اندازه و شکل و رنگی را که دوست دارید سفارش بدهید و چند روز بعد تحویل بگیرید.

از کنج یا گوشه های اتاق نشیمن یا اتاق خواب و دیگر بخش های خانه چندان استفاده مطلوبی نمی شود و در واقع این فضاها هدر می شوند.

 

فروش شلف دیواری تلویزیون را بیشتر بشناسیم

تعداد افرادی که با شلف آشنایی داشته باشند و آنها را با این نام بشناسند بسیار زیاد است ولی با نام های دیگری مانند جعبه، باکس یا قفسه برای این ابزارهای دکوری نیز استفاده می‌کنند.

کسانی که بحث دکوراسیون داخلی و چیدمان وسایل مختلف را به شکل تخصصی و با جزئیات دقیق دنبال می‌کنند استفاده از نام شلف  را برای آنها ترجیح می‌دهند و معتقدند که این وسایل متفاوت از قفسه یا باکس‌های معلق هستند.